OSS Forum Portal Tilmeld Log ind  

Forumindeks » Kategori » Køb & Salg » Købs / salgs-forum - Reservedele

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Forfatter besked
 Titel: Bortgives: 6mm reed spacere

Som titlen siger, ganske gratis ved afhentning eller begrænset levering i kbh.

Materialet er nylon eller noget plast af en art. Kørte med dem een dag før jeg tog dem af igen fordi jeg var nervøs for de ville smelte ind i cylinderen.

Der var dog ingen tegn på nedsmeltning af nogen art.

De er ikke perfekt tilpasset, så en lille tur med fil og sandpapir ville klæ' dem, men ikke noget der forhindrer dem i at gøre hvad de skal.

Billede

Titel: Re: Bortgives: 6mm reed spacere

Geografisk sted: København
Last Visit: 12. nov 2018, 21:57
:-)....Prøv at lægge dem i ovnen et par timer, som foreslået...... C. ? bliver motoren 80¨ ???? hvis du ikke kan klemme dit fingeraftryk i, kan jeg ikke se nogle problemer, plast er en fantastisk dårlig varmeleder..... måske gør det karb. temp. uafhængig af motor temp........vi vil gerne have kolde karb. ikk´ ???
Hvis du slet ikke gider vil jeg godt arve projektet, men prøv lige at bage dem først......jeg tror godt du kan bruge dem....
Mvh. Stig

PS. hvis de klirre/synger lidt, som glas når du vasker op, når du slår let til dem er det højst sansynligt "nylon".....er de stive som frossen smør er også et godt tegn. will it flow ??? synker den til bunds... så er det nylon....
Hvis de lyder døde/dumb, er noget andet matr. Og hvis det er et spækbrædt, så er det stensikkert PE LD (pga. hygiegne)

Men som sagt, jeg tror dit tweek er gangbart....

Profil Send email  

Titel: Re: Bortgives: 6mm reed spacere

Mcqeen skrev:
:-)....Prøv at lægge dem i ovnen et par timer, som foreslået...... C. ? bliver motoren 80¨ ???? hvis du ikke kan klemme dit fingeraftryk i, kan jeg ikke se nogle problemer, plast er en fantastisk dårlig varmeleder..... måske gør det karb. temp. uafhængig af motor temp........vi vil gerne have kolde karb. ikk´ ???
Hvis du slet ikke gider vil jeg godt arve projektet, men prøv lige at bage dem først......jeg tror godt du kan bruge dem....
Mvh. Stig

PS. hvis de klirre/synger lidt, som glas når du vasker op, når du slår let til dem er det højst sansynligt "nylon".....er de stive som frossen smør er også et godt tegn. will it flow ??? synker den til bunds... så er det nylon....
Hvis de lyder døde/dumb, er noget andet matr. Og hvis det er et spækbrædt, så er det stensikkert PE LD (pga. hygiegne)

Men som sagt, jeg tror dit tweek er gangbart....

Du skal være velkommen til at overtage dem hehe. Jeg fandt ud af jeg havde nogle andre reed blade i, og det ser ud som om at flowet fra dem "starter" tidligere, eller længere henne mod karburatoren, så måske er de overflødige i min motor? Trækket blev mere jævnt men kan stadig ikk beslutte mig for om det var fordi den blev sløvere eller fordi den gav mere bund.
Tror heller ikke det er et problem med varmen, så var de smeltet efter min prøvetur med dem, den blev kørt godt gennemvarm, og der er ingen smeltede køkkenredskaber nogen steder hehe :) Og de er godt stive i det, ved ikk om de synker i vand, men kan prøve og så melde tilbage. Du kan lige skrive en privat besked ang. afhentning eller om jeg kan smide dem af ved dig når sneen smelter :_13

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Forumindeks » Kategori » Køb & Salg » Købs / salgs-forum - Reservedele