OSS Forum Portal Tilmeld Log ind  

Forumindeks » Kategori » Køb & Salg » Købs / salgs-forum - Reservedele

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Forfatter besked
 Titel: Sælges: Speedometer/dashboard, TZR 125 (4HE eller 4DL)

Jeg har fået fingrene i sådan en krabat, som jeg fik idéen at bruge på min special-opbygning af en Yamaha RS 125 (2A0) - men det kunne være at én af Jer kunne have mere brug for den til et mere sobert og korrekt formål, derfor udbydes det til salg i stedet for.

Det er altså speedometer (dashboard, cockpit, ur-sæt og hvad I ellers vil kalde det) til en Yamaha TZR125.

Ursættet ser ud til at være i rimelig god stand og alle kablerne sidder hvor de skal.
Sættet består i speedometer, omdrejningstæller, varmemåler og en bjælke med instrumentlamper (oil, neutral, turn, high beam). Trippen virker og kilometertallet ligger på 58.066,næsten-9. Uret går til 190 km/t og omdrejningene til 13.000 (med RedZone mellem 11k og 13k.
Forbindelsen til ledningsnettet (varme, lys og omdrejninger) sidder i én connectorblock med 9 porte (brun, m.grøn, grøn/rød, blå, gul, l.blå, sort/rød, m.brun, sort) og ét løst stik (orange). Alle stik og pærer sidder som de skal.

Der er dog et lille minus:
I højre side (ved varmemåleren) er der knækket et stykke plastic af.

Jeg har taget billeder af hele dynen (også den nævnte fejl):
Vedhæftet fil:
120620121014.jpg
Vedhæftet fil:
120620121015.jpg
Vedhæftet fil:
120620121017.jpg
Vedhæftet fil:
120620121018.jpg
Vedhæftet fil:
120620121021.jpg

Jeg regner med at ville have cirka 500,- for den (men kan nok godt forhandles lidt - og eventuelt er med på en byttehandel).
Uret ligger i København, og kan sendes hvis der er behov for det.
Betaling kan ske via PayPal, bank overførsel eller kontant over en kop-tår.

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Forumindeks » Kategori » Køb & Salg » Købs / salgs-forum - Reservedele