OSS Forum Portal Tilmeld Log ind  

Forumindeks » Kategori » Køb & Salg » Købs / salgs-forum - Motorcykler

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Forfatter besked
 Titel: Re: Sælges.....RD 350LC. Årg 82

Halløjsa.

Nu er der gang i den :lol: , tak Mikkel det skal jeg huske, til oplysning er jeg igang med at bygge en ds6 fra 70 om til classic tt, og har for nyligt skaffet en kawa s2 350 i papkassemodel, den kommer dog ikke på hjul, lige foreløbigt, hvorimod yamahaen skal være kampklar til sæsonen 2012.

Tak Allan for billeder, det har meget interesse, om vi kan finde ud af noget, så vil jeg stille op med lc´eren i forgotten, det ku være kanon, jeg arbejder videre med at få styr på dt´erne, så må vi se hvor vi havner. ( Jo det er en jawa )

mvh. Kjeld

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Det er en herlig tanke, at RDéren skal ud og bruges til det den kan lide :_12
Det er den mest hysteriske MC, jeg nogensinde har kørt på :shock: Great fun, men desværre ikke lige min kørestil :D
Mit behov for MC, peger også mere henad noget med grovmønstrede dæk, da det nok primært bliver kørsen mellem gårdene herude og måske en tur til Gørlev eller Kalyndborg i ny og næ :wink:

Jeg ser frem til lidt pic´s af DTérne og håber vi får en handel igennem, til fuld tilfredshed for os begge :smile:

Halløj Allan

Tænker du stadig, eller blev vi færdige med at handle? :wink:

td2 skrev:
Halløj Allan

Tænker du stadig, eller blev vi færdige med at handle? :wink:

He he..... Sorry! Var lige kommet fra det :oops:

Det ser ud til, jeg skal til at tage stort kørekort og så ellers ud og køre noget lastbil, så der er gået lidt tid med at få det på plads :mrgreen:
Bilen har krævet lidt tid i værkstedet, da den er kaldt til syn og vejret har dikteret noget tid i haven :_13

Og når jeg nu er færdig med mine dårlige undskyldninger, skriver jeg dig lige en PB :_12

Indlægget kan låses/slettes :_12

RDerne m.fl, har fået et nyt godt hjem og vil blive brugt til det de er lavet til :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Forumindeks » Kategori » Køb & Salg » Købs / salgs-forum - Motorcykler