Portal

FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 

Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Weasel
Partner

Alder: 40
Indmeldt: 06. maj 2007
Geografisk sted: Midtjylland
Mc model: 2 x RD350F2
Årgang: 86 & 90
denmark.gif
IndlægSkrevet: 2/7/2010, 20:10  Emne: Cool Weasel's fjernlager Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg har fået mig lidt lager... sådan kan det gå - det kender i sikkert godt Very Happy

Hvis DU ser noget DU måske kunne bruge, så sig til - jeg har ikke brug for det hele lige med det samme - så hellere sælge det til andre der trænger Wink
Det kunne jo også være at en byttehandel kan findes ud af - de er ofte de bedste handler !

Alt du ser i original yamaha indpakning kan du sikkert få fat i billigere ved ikke at skulle betale for fragt fra mig til dig Wink

Jeg har også en del ting der ikke er med på billederne her - så spørg endelig hvis du ikke ser den dims du mangler Very Happy

Sidst rettet af Weasel 13/8/2010, 00:02, rettet i alt 3 gange
Stenbuk Køn:Mand Hanen OfflinePersonligt galleri for WeaselVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens websideMSN Messenger
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 2/7/2010, 20:10  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

OPDATERING:
(12. aug. 2010)

Hvis du er interesseret i nogen af tingene, så skal DU ligge ud med at byde på det !
Så skriv ikke "Hvad skal du have for XXX ?"

Det er bedre, og mere overbevisende (og nemmere for mig Very Happy ) at du skriver "Jeg har set at XXX koster YYY Kr her (indsæt link til webside eller lign.), og vil derfor gerne byde dig ZZZ Kr for den du har "

DESUDEN så er alle tingene med original Yamaha indpakning IKKE billigere hos mig end nos din lokale Reservedels Pusher... så inkl. fragt vil du ikke spare noget der.

Til gengæld, så er der god chance for at jeg har "den der specielle dims" du ikke kan opdrive nogen steder - så spørg ind til det du ikke ser på billederne - og der er jeg billigere end at få fabrikeret en ny Wink

OG når det så er sagt, så er der ikke noget der ikke er til salg hos mig - det er kun et spørgsmål om at prisen er rigtig set ud fra mit synspunkt Wink

Sidst rettet af Weasel 13/8/2010, 00:09, rettet i alt 4 gange
Stenbuk Køn:Mand Hanen OfflinePersonligt galleri for WeaselVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens websideMSN Messenger
CHSO
Partner

Alder: 30
Indmeldt: 21. okt 2008
Geografisk sted: København
Mc model: RD 350 31k

denmark.gif
IndlægSkrevet: 2/7/2010, 23:07  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej weasel

ja, det var da NOGET af et lager.

Jeg er interesseret i et af dine Frontkåbe stativ'er.

Hvad skal det koste inkl. fragt ?

God weekend.
Mvh Christian

Stenbuk Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for CHSOVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 10:33  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

CHSO skrev:
Jeg er interesseret i et af dine Frontkåbe stativ'er.

Hmm har jeg mere end et?
Det er nok den her du mener :
http://weasel.dk/RD350-Lager01/Pages/12.html
http://weasel.dk/RD350-Lager01/Pages/13.html

Right??

Fragtpris kan findes på post.dkpost.dk
Jeg gætter på ca 75,-
Stativet kan vel koste 150,- (jeg aner ikke hvad der høre til ud over det der er på billedet - sig til hvis du syntes der mangler noget)

CHSO
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 11:04  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej W.

Ah, to billeder af samme "sag". Jep, thats the one.

Det lyder fint. Jeg kan overføre dig de 250 kr. Det kan vi lige PM omkring.

Mvh Chr

Stenbuk Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for CHSOVis brugerens profilSend privat beskedSend email
turnesol
Partner

Alder: 24
Indmeldt: 07. jan 2009
Geografisk sted: kbh s
Mc model: RD
Årgang: 83
denmark.gif
IndlægSkrevet: 8/7/2010, 13:32  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej hva skal du have for sæde? Den Seje orginale manual? og har du et par studser til karburatoren? mvh jonas

Tyr Køn:Mand Tigeren OfflinePersonligt galleri for turnesolVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 8/7/2010, 19:53  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

turnesol skrev:
Hej hva skal du have for sæde? Den Seje orginale manual? og har du et par studser til karburatoren? mvh jonas

150,- + fragt for sædet, som er uden huller/revner, men dog lige skal have nye hæfteklammer et par steder for, som det kan ses på disse billeder er de originale rustet væk :
ImageImageImage
Sædebetrækket er altså ikke i stykker der hvor hæfteklammer mangler, og kan nemt holdet nye.

Manualen tror jeg ikke du har råd til Very Happy , men jeg regner med at scanne den til PDF, og så kommer den online til fri download for alle Wink

Studser til karburator er en mangelvare - både før og efter karbz... så nej - sorry.

turnesol
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 10/7/2010, 23:35  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

hva koster det og få det sendt???

Tyr Køn:Mand Tigeren OfflinePersonligt galleri for turnesolVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 11/7/2010, 01:01  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Fragtpris kan findes på post.dk
Jeg gætter på ca 75,-

turnesol
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/7/2010, 09:29  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

ok sender du et konto nummer til min mail: vejen2002@yahoo.dk

Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 09:02  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

turnesol skrev:
Done Very Happy

Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 29/7/2010, 17:39  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Weasel skrev:
turnesol skrev:
Done Very Happy

Well - sædet er "lagt på lagerhylden igen"... Mr. turnsol er åbenbart rejst til Langtbortistan på ferie eller noget - jeg har i hvert fald intet hørt siden jeg sendte mit kontonummer til ham... håber ikke at de mange tal der skræmte ham væk Very Happy

Mr. Yuri
Partner

Alder: 25
Indmeldt: 03. aug 2009
Geografisk sted: Amager
Mc model: RD 350 (R5-look)
Årgang: 1974
denmark.gif
IndlægSkrevet: 30/7/2010, 11:29  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hvad skal de to endetarme koste?
Og hatte-låsen?

Kan de begge sidde på en MK1? (1973-75 - selvom min er en 1977er Shocked )

Derudover:
1940 Ardie VF 125
1993 Yamaha XV 250 "Virago" (4T)
2000 Aprilia Classic 50 (Custom bygget) + lidt veteranknallerter og -cykler.
Billeder findes bl.a. på Yuri.dk

Krebs Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for Mr. YuriVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN MessengerICQ nummer
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 30/7/2010, 13:15  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Mr. Yuri skrev:
Hvad skal de to endetarme koste?
Kan de begge sidde på en MK1? (1973-75 - selvom min er en 1977er Shocked )

Aner ikke om du kan montere dem på din 77'er, men de er dyre på grund af deres stand... jeg vil gerne selv beholde dem, men selvfølgelig er de til salg hvis prisen er rigtig Very Happy så du må byde på dem hvis du har lyst.

Citat:
Og hatte-låsen?

Er det den her du mener?

Mr. Yuri
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 30/7/2010, 13:38  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Monterings-dimsen ved motor-dimsen ser rigtig ud - men ved ikke om størrelsen passer eller om den kan sidde ved stel-dimsen.
Mine sidder sådan her. Men det ser ud til at mine stel-fast-dimser sidder mere midt på så den dutter nok ikke...

Ja det er netop den hattelås jeg taler om.

Derudover:
1940 Ardie VF 125

Krebs Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for Mr. YuriVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN MessengerICQ nummer
Ræven
Partner

Alder: 45
Indmeldt: 11. apr 2007
Geografisk sted: Nordsjælland
Mc model: Rd 350 F2 N
Årgang: 1989
denmark.gif
IndlægSkrevet: 30/7/2010, 14:08  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

udstødningerne passser altså ikke på de luftkølede cylindre. Der er større afstand mellem støtteboltene på de vandkølede cylindre (LC og YPVS). Det er 8 mm det drejer sig om, 70 mm/62 mm. Men alt kan selvfølgelig tilpasses.

Stenbuk Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for RævenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Mr. Yuri
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 30/7/2010, 14:27  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Så fik vi det på plads - gider ikke lave det store tilpasnings arbejde - så vi er tilbage til hatte-låsen kun

Derudover:
1940 Ardie VF 125

Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 30/7/2010, 19:22  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Mr. Yuri skrev:
Så fik vi det på plads - gider ikke lave det store tilpasnings arbejde - så vi er tilbage til hatte-låsen kun

Hvis ikke du har travlt med at få den, kan du huske mig på at få den med til træffet på fyn - og så kan vi snakke pris til den tid Wink

Okay ?

Mr. Yuri
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 1/8/2010, 00:37  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja det kan vi godt finde ud af - så har jeg nemlig også tid til at nærstudere mit stel Wink

Derudover:
1940 Ardie VF 125

Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/8/2010, 00:08  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Der er lige en lille opdatering her --> http://yamaha-rd.dk/forum1/phpBB2/viewtopic.php?p=12594#12594

ACAB
Partner

Alder: 41
Indmeldt: 28. maj 2009
Geografisk sted: Ringsted
Mc model: Yamaha RD 350 YPVS/Suzuki sv1000
Årgang: rd-1986/rd-1983/sv-2007
denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/8/2010, 18:00  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Weasel.
Det central støtte ben du har .er der de 2 bolte og fjeder til det ? hvis der er byder jeg 350kr incl fragt for det.
mvh ACAB

Skytte Køn:Mand Aben OnlinePersonligt galleri for ACABVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens webside
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/8/2010, 18:26  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg kigger lige efter her i løbet af weekenden... hvis jeg får tid - der står 40 m2 filser på nogen paller ude foran huset, og dem har Fru General befalet på plads i haven inden søndag aften Shocked

PerFA
Partner

Alder: 45
Indmeldt: 27. mar 2007
Geografisk sted: Fredericia
Mc model: RD350R
Årgang: 1994
denmark.gif
IndlægSkrevet: 19/8/2010, 08:40  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Weasel

Hvis Mr. Yuri ikke kan bruge hatte låsen, så vil jeg gerne
byde 100kr. + fragt

Du giver bare besked.

Venlige RD hilsener

PerFa

Skytte Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for PerFAVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 19/8/2010, 11:33  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ok PerFA - vi får se.

og ACAB - jeg har ikke fået kigget efter somlovet endnu, men jeg skal nok nå det snart.
(De 40m2 sten voksede til 80 - så energien har været brugt op Wink )

CHSO
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 23/8/2010, 13:42  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Weasel

Har du et kakkelovnsrør H-side til salg ?

Mvh chr

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Forum sikkerhed