Portal

FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 

Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
myggen
Partner

Alder: 39
Indmeldt: 03. mar 2006
Geografisk sted: nørresundby
Mc model: RD 350 ypvs LCII (31k)´83 Suzuki Gsx1100R ´91

blank.gif
IndlægSkrevet: 13/7/2010, 15:37  Emne:  Suzuki GSX-R 1100 Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Efter længere tids overvejelse har jeg besluttet at sælge min superbike. Vi har haft mange gode stunder sammen, men nu er tiden inde til at prøve noget andet inden jeg slår mig selv ihjel Wink . Kender i nogen der ku være interesserede så spyt ud.
Evt bytte med ældre/mindre japaner+penge min vej.
Ell bytte med noget Triumph fra 50/60 erne.
Pris ide 44.000
Kan leveres nysynet.
Se info her
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21738

Krebs Køn:Mand Grisen OfflinePersonligt galleri for myggenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Tue
Moderator

Alder: 37
Indmeldt: 17. jul 2006
Geografisk sted: Taastrup
Mc model: RD350R
Årgang: 1994
denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/7/2010, 20:14  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Velkommen tilbage Myggi Cool
- og det ser ud som om ham der har arvet din gamle knallert er ved at være modtagelig for et godt tilbud, det blir sgu godt at få dig tilbage på en god oliebrænder knallert igen Wink

Skorpion Køn:Mand Rotten OfflinePersonligt galleri for TueVis brugerens profilSend privat besked
jøns
Partner

Alder: 43
Indmeldt: 15. apr 2006
Geografisk sted: Odense
Mc model: rd 350 31k
Årgang: 1983
denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/7/2010, 21:29  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

det må være en tung beslutning, jeg vil godt nok være ked af at skulle af med min

Stenbuk Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for jønsVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Mikkel
Partner

Alder: 34
Indmeldt: 28. jan 2008
Geografisk sted: Gentofte
Mc model: TZR bane-/gaderacer + "Diverse" ;o)
Årgang: 1987
denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/7/2010, 21:41  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg har stadig en til salg Cool

Skorpion Køn:Mand Katten OfflinePersonligt galleri for MikkelVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
myggen
Partner

blank.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 10:56  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Narjjj. RD bliver det ikke til det er helt sikkert, selvom jeg da savner den.
Ønsker faktisk heller ik at sælge den for det er en vidunderlig cykel. Men vil bare gerne prøve at bryde lidt med chopperverdenen.

Krebs Køn:Mand Grisen OfflinePersonligt galleri for myggenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Tue
Moderator

denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 11:21  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hmm - ja vi har vel alle, dybt nede i os, en trang til at være Dennis Hopper, Peter Fonda - eller måske Bruce Willis...

http://www.youtube.com/watch?v=qLkmbLoaORU

http://www.youtube.com/watch?v=y7Yp2L6c2KM

Jeg tror nu bare at man hurtigt bliver træt af noget der kører så dårligt - og har på fornemmelsen at chopper-drømmen har det bedst med at blive ved med at være en drøm...

Skorpion Køn:Mand Rotten OfflinePersonligt galleri for TueVis brugerens profilSend privat besked
Mikkel
Partner

Alder: 34
Indmeldt: 28. jan 2008
Geografisk sted: Gentofte
Mc model: TZR bane-/gaderacer + "Diverse" ;o)
Årgang: 1987
denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 11:32  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Nu skal du ikke være så hård, Tue... Rolling Eyes

Myggen er en stor dreng, og skal gøre sine egne erfaringer Cool

Men, jeg er glad for at du, Myg, nævner englændere i stedet for amerikanere... Hvad med at holde det billigt og sjovt: En BSA B40 "BOBBER"? Very Happy

Skorpion Køn:Mand Katten OfflinePersonligt galleri for MikkelVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
myggen
Partner

blank.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 12:08  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

ja bsa ku sagtens være et godt bud også

Tue
Moderator

denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 12:32  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja seføli skal Myggi da gøre hvad han vil - det skrevne var bare min helt egen personlige mening, og da I jo kender mig, ved I også at den skal man slet ikke tage alvorligt - højst trække på skuldrene af, og så tænke "Sure Tue" Laughing Laughing

Men jeg vil da gerne fortsætte Laughing
Sån en bette BSA 350ccm ting tror jeg nu også at superbike-chaufføren hurtigt bliver træt af...

Hvis det skal være ovre i den kategori, så er en WLC bobber et godt bud - og til at komme i nærheden af for almindelige penge osse...

Image

myggen
Partner

blank.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 21:16  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Alle har jo Harley, selvom WLC er absolut rigtig fed...
Nej, vær kritisk-kør britisk

jøns
Partner

Alder: 43
Indmeldt: 15. apr 2006
Geografisk sted: Odense
Mc model: rd 350 31k
denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/7/2010, 22:14  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

[quote="Tue"]Hmm - ja vi har vel alle, dybt nede i os, en trang til at være Dennis Hopper, Peter Fonda - eller måske Bruce Willis...

quote]
http://www.youtube.com/watch?v=mJS8j9YYB9w

læg mærke til broen ved ca 1.43

Image
Image

Stenbuk Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for jønsVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Tue
Moderator

denmark.gif
IndlægSkrevet: 15/7/2010, 08:52  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

"Nej, vær kritisk-kør britisk"
- Norton Commando så Cool

Fessor
Partner

Alder: 58
Indmeldt: 16. feb 2006
Geografisk sted: Aarhus
Mc model: RD 350 31K
denmark.gif
IndlægSkrevet: 15/7/2010, 11:18  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Tue skrev:
"Nej, vær kritisk-kør britisk"
- Norton Commando så Cool
BSA Bantam !!!!! UT

BSA = Birmingham Small Arms

Skorpion  Katten OfflinePersonligt galleri for FessorVis brugerens profilSend privat beskedSend email
ruka
Partner

Alder: 32
Indmeldt: 08. jul 2007
Geografisk sted: køge
Mc model: RDGV

denmark.gif
IndlægSkrevet: 15/7/2010, 23:06  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej myggen.

Hvad med at købe en rådne 80s bike for en slik i dba og aflevere den på amager, til disse gutter her?

http://www.wrenchmonkees.com/index.html

Tvilling Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for rukaVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Tue
Moderator

denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/7/2010, 10:56  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja skruenøgle-aberne på Amager er sgu seje Cool

Har ikke helt kunne få det ud af hovedet. Så her er endnu et bud ( - og nej, nej Mikkel - det er ikke tænkt som et moderligt "så-nu-tager-du-altså-de-pæne-bukser-på-når-vi-skal-ud-til-moster-og-Kaj-og-ikke-de-der-lasede-cowboyderbukser" agtigt påbud om hvad der er hot-og-not, det er bare dagdrømmerier, fra en af os der ikke render ud og køber alle de motorcykler vi kommer i tanke om at det kunne være sjove at have Laughing

Så her er sidste nye bud:
Suzuki LS650 savage
Her er vi i low-budget afdelingen igen. En stor en-stamper, men i modsætning til englænder-jernene kan den måske også bremse (en lille smule) og holde motorolien nogenlunde indeni motoren...

Image

Image

- og med en pris under 20 kilo på dba, så kan den måske komme til at se fed ud - stadigvæk til nogenlunde fornuftige penge...
http://www.dba.dk/billig-suzuki-savage/id-67177969/

ruka
Partner

Alder: 32
Indmeldt: 08. jul 2007
Geografisk sted: køge
Mc model: RDGV

denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/7/2010, 11:13  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Det er BESTEMT et godt bud.
"Monkeessavage" bruger også mange originale dele... og selv om man skulle tror andet, er monkees priser ikke noget fuldstændig urealistisk halløj som f.eks. custom choppers i USA.

Tvilling Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for rukaVis brugerens profilSend privat beskedSend email
myggen
Partner

blank.gif
IndlægSkrevet: 18/7/2010, 12:27  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Den Savage er da rigtig svedig....
Øh....Ka nu realistisk nok se at hvis jeg ska sælge sukkien på dette døde tidspunkt så ka jeg ligeså godt forære den væk....Så mon ik jeg bare ska trække mig, og så når opsvinget sætter ind eller når jeg får rullet nok gamle damer, så købe en mc nr 2....Ja var vi bare født med et "Mikkel gen" så ku vi ha meget sjov ku vi.
Men den snak ka vi vel tage den 25 sept

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Forum sikkerhed