Portal

FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 

Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Juffe
Partner

Alder: 42
Indmeldt: 16. sep 2008
Geografisk sted: Horsens
Mc model: VFR750 pt. ingen RD
Årgang: 1993
denmark.gif
IndlægSkrevet: 25/4/2010, 12:57  Emne:  RD 350F stel fra 1985 bortgives Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg har et '85er F (fuldkåbe) stel til at stå på loftet.
Det kan afhentes kvit og frit. Det har været indregistreret i DK men jeg har ingen papirer på det. Det stammer fra en kammerats RD der forulykkede i 1994, med en tragisk slutning.
Mvh. Juffe

Stenbuk Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for JuffeVis brugerens profilSend privat beskedSend email
pemor
Partner

Alder: 44
Indmeldt: 15. jun 2008
Geografisk sted: Bjerringbro
Mc model: RD350YPVS FII
Årgang: 1987
denmark.gif
IndlægSkrevet: 23/5/2010, 13:02  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Juffe - Har du stadig stellet stående?? Så er jeg meget interesseret Smile Mangler et at spænde min nye motor med store carbs i.
Vh Pemor

Vægt Køn:Mand Slangen OfflinePersonligt galleri for pemorVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Juffe
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 24/5/2010, 11:52  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Pemor.
Ja det står her stadig, og det er dit hvis du kommer og henter det.
Mvh Juffe.

Stenbuk Køn:Mand Geden OfflinePersonligt galleri for JuffeVis brugerens profilSend privat beskedSend email
baaden
Partner

Alder: 45
Indmeldt: 27. feb 2010
Geografisk sted: Sorø
Mc model: RD 350 ypvs
Årgang: 86
denmark.gif
IndlægSkrevet: 6/7/2010, 22:31  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

hey

Blev stellet nogensinde afhentet ? Jeg er interesseret Wink

Smile baaden

Skytte Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for baadenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Juffe
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 11/7/2010, 11:28  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Baaden.
Pemor har endnu ikke hentet stellet, men han har skrevet til mig at han vil gøre det ved lejlighed.
Så indtil videre er det Pemors. (er du stadidig interesseret Per??)
Hvis han springer fra, er det dit Hr. Baaden.

Mvh Juffe.

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Forum sikkerhed