Portal

FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 

Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Rydahllex
Partner

Alder: 35
Indmeldt: 30. jun 2009
Geografisk sted: 2605 Brøndby
Mc model: rd 350 ypvs/ bastard
Årgang: 83/86/88/94
denmark.gif
IndlægSkrevet: 1/7/2010, 20:51  Emne:  bundkåbe Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Vil lige høre om der er nogen som har en bundkåbe til omkring en 100-150 kr den skal helst ikk være flækket , men ellers er standen underordnet??
Det ville også være fedest hvis det er på sjælland.

Vægt Køn:Mand Tigeren OfflinePersonligt galleri for RydahllexVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Weasel
Partner

Alder: 40
Indmeldt: 06. maj 2007
Geografisk sted: Midtjylland
Mc model: 2 x RD350F2
Årgang: 86 & 90
denmark.gif
IndlægSkrevet: 2/7/2010, 19:05  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Til hvilken model ?
Smile

Stenbuk Køn:Mand Hanen OfflinePersonligt galleri for WeaselVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens websideMSN Messenger
Rydahllex
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 09:56  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Til rd 350 ypvs , de er vist ens til alle de modeller.

Vægt Køn:Mand Tigeren OfflinePersonligt galleri for RydahllexVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 10:20  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Arr.. der er mindst to forskellige - for mine to RD'er har ikke ens plov Wink

Stenbuk Køn:Mand Hanen OfflinePersonligt galleri for WeaselVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens websideMSN Messenger
Rydahllex
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 12:29  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ok det var jeg ikke lige klar over, jeg har kigget lidt på nettet men kan ikk se forskellen, har du et billed af kåberne hver for sig??

hvis det er grundet monteringen så er mit stel årg 83`

Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 3/7/2010, 21:50  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Har du kværnet den du har Very Happy

Jeg har lidt sager her: http://yamaha-rd.dk/forum1/phpBB2/viewtopic.php?p=12607
den sorte og den hvide er fabriksnye.
Den rød/hvide med staferinger er del af et komplet sæt.

Rydahllex
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 4/7/2010, 02:47  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

nej slet ikke, jeg har en komplet malet uoriginal brasilianerkåbe liggendene men jeg vil hellere lave en streetfighter, model så jeg skal bare bruge en billig plov... hva skal du ha for kåberne henholdsvis?

Weasel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 4/7/2010, 10:18  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Rydahllex skrev:
nej slet ikke, jeg har en komplet malet uoriginal brasilianerkåbe liggendene men jeg vil hellere lave en streetfighter, model så jeg skal bare bruge en billig plov... hva skal du ha for kåberne henholdsvis?
Street... er det ikke sådan en plov her så?
http://www.rd350lc.net/RZ83CDNrear.jpg
For dem jeg har er jo til fuldkåbe setup...

Rydahllex
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 4/7/2010, 16:01  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jo det er sådan en seperart lille kåbe

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Forum sikkerhed