Portal

FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 

Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Jaycesfantasy
Partner

Alder: 25
Indmeldt: 14. dec 2009
Geografisk sted: vordingborg
Mc model: rd 350 ypvs
Årgang: 82/86
denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/6/2010, 18:22  Emne: Oooh ! MIN RD ER STJÅLET...(FUNDET D. 14-6-2010) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Cool ...(FUNDET D. 14-6-2010).... Cool

ja folkens det er sørgeligt men sandt. Min stakkels mc er sgu blevet stjålet.
Shocked Sad

Den er stjålet fra MC Susås klubhus i Næstved mellem lørdag nat og mandag morgen. Dvs. d. 5/6 - 7/6.

Jeg savner den Crying or Very sad

mange triste hilsener Helle

Image

Image

Image

Sidst rettet af Jaycesfantasy 7/6/2010, 22:11, rettet i alt 2 gange
Løve Køn:Kvinde Bøflen OfflinePersonligt galleri for JaycesfantasyVis brugerens profilSend privat beskedSend email
ruka
Partner

Alder: 32
Indmeldt: 08. jul 2007
Geografisk sted: køge
Mc model: RDGV

denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/6/2010, 21:45  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Det er der løgn!!!
Jeg holder øjne åbne, også på wwws stumpermarked.

Trist, meget trist!!!

Tvilling Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for rukaVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Jaycesfantasy
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/6/2010, 21:57  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

ja er ikke super glad... håber bare den dukker op og ikke er røget i havnen

Løve Køn:Kvinde Bøflen OfflinePersonligt galleri for JaycesfantasyVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Opi
Partner

Alder: 57
Indmeldt: 20. jan 2008
Geografisk sted: Midtjylland
Mc model: RD 350
Årgang: 83 + 94
denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/6/2010, 22:01  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ja det er sgu da ganske ufedt, troede tyvene gik efter lidt andet, håber du får den igen. I'll keep my eyes open.

Tvilling Køn:Mand Slangen OfflinePersonligt galleri for OpiVis brugerens profilSend privat beskedSend emailICQ nummer
Jaycesfantasy
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/6/2010, 22:09  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

ja den er ikke ligefrem penge værd... men det er jo en vild knallert.... gad vide om de ikke kan se forskel på nummerpladerne???
vil bare have den hjem i et stykke... så er jeg næsten ligeglad hvor lang tid det tager

KC 720 4X4
Partner

Alder: 36
Indmeldt: 16. mar 2009
Geografisk sted: Jernhøjgård (4480 St Fuglede)
Mc model: RD 350 LC (Samt 2 stk XS400)
Årgang: 82
denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/6/2010, 22:46  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Holder udkik efter den Shocked
Næstved er jo ikke SÅ langt herfra Wink

Krebs Køn:Mand Tigeren OfflinePersonligt galleri for KC 720 4X4Vis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
ACAB
Partner

Alder: 41
Indmeldt: 28. maj 2009
Geografisk sted: Ringsted
Mc model: Yamaha RD 350 YPVS/Suzuki sv1000
Årgang: rd-1986/rd-1983/sv-2007
denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/6/2010, 23:19  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

faneme surt. Vil også holde øje omkrimg Ringsted + arb i fensmark . og kender en del menesker i næstved så de får også lige besked på at holde øje med en sort rd. Sad

Skytte Køn:Mand Aben OfflinePersonligt galleri for ACABVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens webside
Allan M
Partner

Alder: 35
Indmeldt: 03. mar 2010
Geografisk sted: Sjælland
Mc model: RD 350 FII YPVS
Årgang: 1989
denmark.gif
IndlægSkrevet: 8/6/2010, 08:33  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Det lugter af brugstyveri, synes jeg. Godt vejr og vild MC, som de ikke kan tjene penge på....
Jeg tror på, det er nogle lokale knægte, som har været ude efter legetøj.

Plakater med billeder op, og omdeling til taxa-chauffører osv. Med en dusør. Så tror jeg, de stiller den - eller afleverer den og indkasserer dusøren....

Stenbuk Køn:Mand Tigeren OfflinePersonligt galleri for Allan MVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Tue
Moderator

Alder: 37
Indmeldt: 17. jul 2006
Geografisk sted: Taastrup
Mc model: RD350R
Årgang: 1994
denmark.gif
IndlægSkrevet: 8/6/2010, 09:05  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Sikke noget lorte pis Mad

Skal nok holde øjnene åbne - men jeg tror nu også mest på at det er nogen uvorne knejter der har voldført den sorte model ud i den lyse sommernat...

Må bare håbe at de smider den i grøft når de er færdige, og ikke dumper den i Susåen...

Skorpion Køn:Mand Rotten OfflinePersonligt galleri for TueVis brugerens profilSend privat besked
baaden
Partner

Alder: 45
Indmeldt: 27. feb 2010
Geografisk sted: Sorø
Mc model: RD 350 ypvs
Årgang: 86
denmark.gif
IndlægSkrevet: 8/6/2010, 10:51  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

ejj altså.......kigger og rundsender mails til mit netværk

/baaden

Rhuuummm ding di di ding ding ding.....

Skytte Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for baadenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
gisling
Moderator

Alder: 45
Indmeldt: 12. feb 2006
Geografisk sted: Sjælland
Mc model: 2 x RG 250 Gamma. og RD 350.
Årgang: 1987
blank.gif
IndlægSkrevet: 8/6/2010, 12:38  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Look

Aftentur ned i området..... Kl. 18 - 20

Kort over området "MC-Suså".

Succes kan kun opnås gennem gentagne fejl og analyser....

4-strokes are full of parts - 2-strokes are full of speed.

Remember, the more you know, the faster you go.

Fisk Køn:Mand Slangen OfflinePersonligt galleri for gislingVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens webside
Jaycesfantasy
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 12/6/2010, 22:01  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

tak for det i gør gutter Smile

vi har stadig ikke set eller hørt noget men jagten fortsætter...

jeg har oprettet en gruppe på facebook der hedder "jeg vil have min motorcykel tilbage"

har også hængt billeder op af den i nogen supermarkeder og ude ved klubben...

vi håber på at den dukker op inden fyn i en bare nogenlunde stand

jøns
Partner

Alder: 43
Indmeldt: 15. apr 2006
Geografisk sted: Odense
Mc model: rd 350 31k
Årgang: 1983
denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/6/2010, 09:29  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

det med standen skal vi nok få fikset, bare den dukker op

Stenbuk Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for jønsVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Jaycesfantasy
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/6/2010, 21:14  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

I know...

har også skrevet til daltonbanden... ved de ikke er super populære men jo flere der leder jo bedre... og jeg regner ikke med de beholder den hvis de finder den

Jaycesfantasy
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 15/6/2010, 00:42  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

ja så blev mc sku fundet... en sød fyr havde fundet den i et buskads ved en sti nær klubben og havde trukket den tilbage til klubben...

så nu er den hos gisling til lidt reperation af motor som den havde problemer med inden den blev stjålet og så skal der 2 nye greb på og det ene blinklys skal limes.
ëllers er vi sluppet uden de store skrammer så vi er super heldige...

Jeg takker til dem der har været med i eftersøgningen det har været fedt at have så massiv en opbakning

mange tak

Helle

mike-rd
Partner

Alder: 40
Indmeldt: 13. dec 2007
Geografisk sted: midt jyland
Mc model: RD 350 lc ypvs
Årgang: 83-90
blank.gif
IndlægSkrevet: 16/6/2010, 10:04  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

hejsa

tilykke

mvh

Skorpion Køn:Mand Hanen OfflinePersonligt galleri for mike-rdVis brugerens profilSend privat beskedSend email
mike-rd
Partner

Alder: 40
Indmeldt: 13. dec 2007
Geografisk sted: midt jyland
Mc model: RD 350 lc ypvs
Årgang: 83-90
blank.gif
IndlægSkrevet: 16/6/2010, 13:43  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

hejsa

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1301&n=10

mvh

Skorpion Køn:Mand Hanen OfflinePersonligt galleri for mike-rdVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Forum sikkerhed