Portal

FAQ  •  Søg  •  Indstillinger  •  Tilmeld  •  Profil  •  Login for at vise private beskeder  •  Log ind
Kalender 

Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Larsen

Alder: 38
Indmeldt: 20. apr 2009
Geografisk sted: Lyngby
Mc model: RGV250
Årgang: 1992
denmark.gif
IndlægSkrevet: 12/12/2009, 10:24  Emne:  Sælges: RGV250 (Solgt) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg må desværre konstatere at tid og evner nok ikke rækker til at få mit RGV projekt kørende, og derfor bliver den nu sat til salg.

Cyklen er ikke indregistreret, men der medfølger godkendelseserklæring fra færdselstyrelsen mv.

Den sælges som defekt! Motoren kan starte, og går rimeligt i tomgang, men den skal over 5000 omdrejninger for at den ikke går ud når man kobler til, og derover kører den uden "kraft".

Den ene potte er amatøragtigt lagt op under bagsædet - med de ændringer som det medfører - men der er ikke ændret på stel mv. Så vidt som jeg kan se medfølger alle dele til at få den tilbage til udgangspunktet - dog ikke det udstødningsrør som er ændret for at få potten derop.

Tror den har et godt potentiale for en med evner og tid, eller eventuelt som reservedelslager til et ombygningsprojekt á la RDGV...

Prisen er kr. 5500,00

Image

Image

Vandmand Køn:Mand Grisen OfflinePersonligt galleri for LarsenVis brugerens profilSend privat beskedSend email
ACAB
Partner

Alder: 41
Indmeldt: 28. maj 2009
Geografisk sted: Ringsted
Mc model: Yamaha RD 350 YPVS/Suzuki sv1000
Årgang: rd-1986/rd-1983/sv-2007
denmark.gif
IndlægSkrevet: 12/12/2009, 12:46  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

hvis den ikke er solgt . vil jeg gerne købe den .

Skytte Køn:Mand Aben OfflinePersonligt galleri for ACABVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens webside
Mr. Yuri
Partner

Alder: 25
Indmeldt: 03. aug 2009
Geografisk sted: Amager
Mc model: RD 350 (R5-look)
Årgang: 1974
denmark.gif
IndlægSkrevet: 15/12/2009, 15:11  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Larsen - jeg kender måske en der vil købe den: jeg sørger lige for at give ham besked Smile

Derudover:
1940 Ardie VF 125
1993 Yamaha XV 250 "Virago" (4T)
2000 Aprilia Classic 50 (Custom bygget) + lidt veteranknallerter og -cykler.
Billeder findes bl.a. på Yuri.dk

Krebs Køn:Mand Bøflen OfflinePersonligt galleri for Mr. YuriVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN MessengerICQ nummer
Mikkel
Partner

Alder: 34
Indmeldt: 28. jan 2008
Geografisk sted: Gentofte
Mc model: TZR bane-/gaderacer + "Diverse" ;o)
Årgang: 1987
denmark.gif
IndlægSkrevet: 21/12/2009, 00:37  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Larsen solgte til mig, da jeg var hurtigst på aftrækkeren Cool Takker for handlen - indtil videre Laughing

Planerne med cyklen er, at se om den ikke forholdsvis nemt kan samles og bruges til track days. Hvis den bliver dyr at få færdig, vil den blive "skovet", og solgt i stumper til foråret - Meeeen... Lad os nu lige prøve at skrue lidt først Very Happy

Udstødningen er forsøgt at få lagt op under sædet. Den er skåret i potten, men heldigvis EFTER ekspansionsdelen - Så det kan vel bare føres tilbage til standard længde?? (Får lige taget et billede af det...)

Der står "JMCA" på udstødningsdæmperen. Er det standard eller noget tun? Anyone?? Rolling Eyes

Image

Image

Skorpion Køn:Mand Katten OfflinePersonligt galleri for MikkelVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
Pavia
Partner

Alder: 33
Indmeldt: 20. apr 2008
Geografisk sted: Århus
Mc model: RD 350
Årgang: 86
denmark.gif
IndlægSkrevet: 21/12/2009, 03:21  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

haha det fandme godt at se andre her på forumet der handler før de tænker Smile

Jeg håber at motoren er i bedre stand end den Honda NSR125 jeg købte for et par måneder siden.
Plejlstangen er knækket og har smadret HELE motoren og så har sælger svejset plejlstangen sammen og samlet resterne, så den så hel ud.

Men det er vel hvad man kan få for 3500 kr. med afgift Smile
En brugt motor koster ca. 2000-2500 kr. på Egay

Stenbuk Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for PaviaVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens webside
Mikkel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 21/12/2009, 10:17  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

"Handler før jeg tænker" - du skulle bare vide, det gør jeg rigtig ofte Very Happy

Forskellen på os er vel bare, at du har plads til mange cykler... Det har jeg ikke Embarassed

Skorpion Køn:Mand Katten OfflinePersonligt galleri for MikkelVis brugerens profilSend privat beskedSend emailMSN Messenger
Pavia
Partner

Alder: 33
Indmeldt: 20. apr 2008
Geografisk sted: Århus
Mc model: RD 350
Årgang: 86
denmark.gif
IndlægSkrevet: 21/12/2009, 15:22  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Ikke plads ?? hvad snakker du om?? du har sgu da et helt museum!! Du burde tage entré Smile

Stenbuk Køn:Mand Dragen OfflinePersonligt galleri for PaviaVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens webside
ruka
Partner

Alder: 32
Indmeldt: 08. jul 2007
Geografisk sted: køge
Mc model: RDGV

denmark.gif
IndlægSkrevet: 21/12/2009, 20:15  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Næste år, står vinterturen til mikkels garage og kigge på hans kollektion Very Happy
Tillykke med købet...

Tvilling Køn:Mand Hesten OfflinePersonligt galleri for rukaVis brugerens profilSend privat beskedSend email
lasse2t
Partner

Alder: 46
Indmeldt: 31. maj 2008
Geografisk sted: Lund
Mc model: 2*RD500 2*RD350 1*S1250
Årgang: 84,83,72
sweden.gif
IndlægSkrevet: 21/12/2009, 22:46  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Opsss! får gratulera till ännu ett köp Mikkel!
Ja du börjar ju få fullt i ditt lilla garage nu.
/Lasse

Vægt Køn:Mand Katten OfflinePersonligt galleri for lasse2tVis brugerens profilSend privat beskedSend email
Mikkel
Partner

denmark.gif
IndlægSkrevet: 21/12/2009, 23:51  Emne:  (Intet emne) Besvar indlægget med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Det er forfærdeligt med manglende plads - Har 2 cykler i garagen. Resten står på 2 andre adresser i byen Sad

Iøvrigt ønsker jeg at overgå Otto Billes samligt Twisted Evil year Right - Not this millenium Laughing

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin for at vise private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
Du kan ikke hente filer i dette forum

Forum sikkerhed